"La vida es aquello que te va sucediendo mientras te empeñas en hacer otros planes" John Lennon

Crear un bloc, tota una experiència

7 de febrer de 2010.
La veritat és que, en la creació del meu bloc, he tingut diversos sentiments, sensacions, emocions...Al principi pensava que era una feina de profit pel meu aprenentge innovador, diferent i constructiu. Però, el concepte va canviar quan el volum de feina era desvordable i hem va procovar un rebuig impressionable. Encara que tenia clar que és una eina de profit com a futura mestre, pensar en el bloc, hem provocava, si soc sincera, mala llet!
Quan tenia una mica de temps, es a dir, a altes hores de la matinada, intentava fer alguna cosa, que pel cansanci i malestar, no aconseguia fer-ne res, res de res! La meva angustia anava augmentant i la il·lusió menguant...

Avui, després de la successió d'experiències, vull dir, que ara que tinc una mica de temps i "relaxació", estic molt contenta perquè he personalitzar el meu bloc i estic molt orgullosa d'haver arribat a un objectiu que pensava que mai aconseguiria!