"La vida es aquello que te va sucediendo mientras te empeñas en hacer otros planes" John Lennon

Reflexions envers el segon any de carrera

Avui comencen les meves vacances d'estiu i, per això, he estimat adient manifestar els meus pensaments i sentiments envers aquest segon any de carrera d'Educació Infantil. No sé si a qualcú importarà un diari personal d'una dóna estudiant i mare, en la vida, però, si un cas, faré públiques aquelles paraules des del meu interior.
Vull esmentar que estic molt contenta i orgullosa del meu procés d'aprenentatge, ja que ha millorat, he adquirit coneixements, he crescut com alumne i, per a mi, això és el que importa. Perquè puc parlar que he aprés, que he assolit els continguts i, el que és millor, he pogut relacionar els aspectes teòrics amb la practica diària dels infants. Això és el benefici més gran i més important que puc obtenir com a futura docent...
Cal esmentar que tot i que estic molt contenta pels meus avanços, ha estat un any molt dur. En primer lloc, per la quantitat de feina que hem tingut. Encara que no teníem classe tots els dies, havíem de quedar amb les companyes i els companys per fer treballs en grup i, a la vegada, realitzar totes les taques individuals. I, això, suposa dedicar moltes hores del dia, per realitzar les tasques demanades. 
En segon lloc, perquè ser mare de dos fills en edats inferiors als quatre anys, és molt dur i sacrificat, a més de ser la cosa més meravellosa del món.
Aquests i altres aspectes físics i emocionals són el motiu perquè és faci un procés dur, amb molt de treball individual i en grup i, de molta constància, organització i dedicació.
Una cosa molt positiva d'aquest curs ha estat l'experiència i coneixement provinent del primer any, aquest, que sí que va ser estressant i difícil ja que no sabia ni què fer, ni com fer els treballs, els exàmens. I, encara que les meves qualificacions no són molt brillants, he de dir que he aprés una mica a deixar de banda aquells pors que et paralitzen i no deixen que surti el millor de tu i, així, poder gaudir de d'etapa aconseguint una millora en tots els requisits necessaris i adients, per la professió, com és en el cas de l'expressió oral i escrita a l'hora de realitzar les diferents proves.
Aleshores, puc dir que en aquest moment estic en un punt on em queda molt i molt per aprendre i, per ser una professional basada en postulats constructivistes, però, que ara mateix hi soc molt feliç i estic molt orgullosa de tot el que millorat, he aprés i que he superat.
Gràcies per la vostra atenció i per fer un seguiment del meu procés d'estudiant.